Letošní pohlednice budou udržitelnější
Diváci se mohou těšit na zcela nový koncept pohlednic. Bude osobitější a zelenější.
Jedním z nejdiskutovanějších prvků soutěže se pravidelně stávají každým rokem pohlednice, které jsou vysílány vždy před jednotlivými vystoupeními. Jedná se o krátké cca 30 sekundové sekvence, které mají představit detailněji reprezentanta a jeho zemi, případně kulturu a místa pořádající země.
V letošním roce se i Eurovize snaží jít s dobou a snižuje svou uhlíkovou stopu. Pohlednice tak budou mít výrazně menší uhlíkovou stopu a nabídnou divákům osobitější pozdrav od účastnícího se interpreta. Zároveň se objeví v medailonku výrazný moment z historie dané země v soutěži.
Televizní producent Per Blankens nastínil v rozhovoru pro Eurovision.tv koncept pohlednic: „U letošních pohlednic jsme se rozhodli pro zábavnou výzvu. Co kdyby pohlednice mohly být zaslány nám, místo abychom cestovali. Nebudeme tak zatěžovat životní prostředí a ušetříme peníze. Koneckonců se sekvencím říká pohlednice.“
Každá delegace dostala za úkol natočit svého reprezentanta tzv. v selfie režimu chytrým telefonem. Prostě tak, jak ho jsme zvyklí vídat na sociálních sítích. V pohlednici se představí daný reprezentant a země, za kterou soutěží. Video pak bude ještě obohaceno nejvýraznějšími příspěvky dané země na Eurovizi z předchozích let. Na závěr každého medailonku čeká na reprezentanty glam focení v jejich nejlepších outfitech. Můžeme se tedy těšit na nabitých 30 sekund.
Na loňské pohlednice se můžete podívat ve videu níže.