S novým ročníkem přichází nový design
Po příchodu aktualizovaného loga letošní Eurovize zveřejněn nově i celkový design pro Rotterdam 2021!
Hádankám okolo vizualizace eurovizního loga a podoby designu, který nás bude provázet ročníkem 2021, je konec. Po tom, co jsme zhlédli nové logo Eurovize 2021, byla představena i celková vizuální grafická podoba pro Rotterdam. Na rozdíl od eurovizního loga, které se tomu loňskému značně podobá a vychází jen z pozměněných předpokladů pro jeho tvar, je celkový design oproti minulému ročníku zcela rozdílný. Barevně vychází z hlavního loga, přidány jsou však barvy jako svítivě zelená, růžová a fialová. To dodává designu na atraktivitě a celkový dojem působí slavnostněji.
Hlavním motivem je jakási dráha složená z jednotlivých barevných paprsků. Ta má symbolizovat nekonečnost a otevřenost. („It keeps opening up.“) Do paprsků barev se vměšují i paprsky se šesti základními motivy oslavujícími samotné Nizozemsko. A těmi jsou krajina, voda, pole, kreativita, pružnost a také mosty. To vše se spojuje v pohybující a proměňující se barevný pruh rozmanitosti a kreativity.
Inovované logo a nový design vytvořilo grafické studio CLEVER°FRANKE a společně s MediaMonks a NEP zapracovali na tom, aby veškeré vizualizace, se kterými se budeme v eurovizním světě nyní potkávat, vypadaly dobře nejen na všech internetových platformách. Stejně jako jsme zvyklí z jiných hostitelských měst minulých ročníků, budeme se moci s eurovizním designem potkat na autobusových zastávkách, billboardech či vozech městské hromadné dopravy.
Připraven je také nový eurovizní tzv. merch, který bude dostupný na oficiálním e-shopu Eurovize. K dostání budou tradiční předměty jako hrnky, trička, náramky a další atributy nezbytné pro život eurovizního fanouška.
V závěrečné části promo videa s Duncanem Laurencem pro Eurovizi 2021 v Rotterdamu lze vidět letošní design v pohybu. Líbí se vám? Nebo byste raději nechali ten loňský? Napište nám do komentářů!